Presentación de la temporada 2015-2016 del Club Voleibol Oliva

El pavelló municipal d’esports d’Oliva va acollir la presentació del Club de Voleibol d’Oliva.


Al llarg del dia es van jugar, tant partits oficials de competició, com partits d’exhibició entre diferents categories del club.
A la vesprada es va jugar el partit de la categoria juvenil C.V. Oliva – La Nucia. Un partit de màxima rivalitat que va resultar molt emocionant, on el públic va disfrutar animant al seu equip i que finalment va acabar emportant-se la victòria per 3-1
Després del partit de juvenils, els aficionats, amics i familiars van presenciar la desfilada dels 11 equips junt amb la directiva del Club i una representació de l’ajuntament, formada per l’alcalde David González i el regidor d’esports, Blai Peiró.
L’entrenador del Club, Justo Pons, va ser l’encarregat d’obrir la presentació amb unes paraules i posteriorment va donar pas a la jugadora de l’equip juvenil Sabina Soare, que va actuar de presentadora, amb un xicotet, però emotiu discurs i va acabar amb el nomenament de cada un dels diferents equips i distintes categories del Club.
L’esdeveniment va finalitzar amb un vi d’honor en les instal·lacions de la cafeteria del pavelló, on amics, jugadors, familiars, equip tècnic i junta directiva compartirem el fi de festa.

El pabellón municipal d’esports de Oliva acogió la presentación del Club de Voleibol de Oliva.

A lo largo del día se jugaron, tanto partidos oficiales de competición, como partidos de exhibición entre diferentes categorías del club.

Ya por la tarde se jugó el partido de la categoría juvenil C.V. Oliva – La Nucía. Un partido de máxima rivalidad, que resultó, muy emocionante y donde el público disfrutó animando a su equipo y que finalmente acabó llevándose la victoria por 3-1

Después del partido de juveniles, los aficionados, amigos y familiares presenciaron el desfile de los 11 equipos junto a la directiva del Club y una representación del ayuntamiento, formada por el alcalde David González y el concejal de deportes, Blai Peiró.

El entrenador del Club, Justo Pons, fue el encargado de abrir la presentación con unas palabras y posteriormente dió paso a la jugadora del equipo juvenil Sabina Soare, que actuó de presentadora, con un pequeño, pero emotivo discurso y acabó con el nombramiento de cada uno de los diferentes equipos y distintas categorías del Club.

El evento finalizó con un vino de honor en las instalaciones de la cafetería del pabellón, donde amigos, jugadores, familiares, equipo técnico y junta directiva compartimos el fin de fiesta.
Crónica: Toni Talavera
A %d blogueros les gusta esto: