El C.V. Oliva Groc estrena categoria amb bon peu

El passat dissabte 30 de setembre es va disputar la primera jornada de la lliga cadet zonal, el C.V. Oliva Groc s’enfrontava al Altealife, en un partit que acaba 3-1 per a les locals (22-15, 25-8, 25-12,25-7).

Amb els nervis de començar nova temporada, jugant en un equip i categoria diferents les jugadores del Oliva Groc van entrar el camp mes pendents de assimilar totes les novetats que de jugar a voley. El primer set del partit va ser prou discret per part dels dos equips i al final els errors puntuals decidiren el marcador.

A partir de eixe moment les nostres jugadores recordaren el que era competir…

A partir de eixe moment les nostres jugadores recordaren el que era competir, es soltaren en la pista i jugaren amb mes tranquil·litat, les novetats no eren tan grans com les ganes de jugar i els resultats dels tres últims sets demostren que aquest equip te potencial per a donar moltes sorpreses i alegries al club al llarg de la temporada. Sols resta continuar amb la mateixa actitud i treballar per a ser millors a cada jornada.

Toni Talavera

Desarrollo y mantenimiento del sitio web del club.