Primera jornada de volei platja per a ls equips benjamins

El passat dissabte 8 d’abril va tindre lloc la primera jornada de la competició de volei platja que  es juga a la Zona esportiva de la Platja de Gandia.

El Cañamás CV Oliva amplia la seua participació, passant de dos equips que jugaven a  volei pista;el «A» i el «B»,  a  tres equips de volei platja; Cañamas CV Oliva «1», «2» i «3».

L ‘equip Cañamás C.V. Oliva «1»va jugar el seu partit amb el APA Montdúver. Els dos equips van protagonitzar un emocionant partit que es va resoldre per la mínima a favor de l’equip de Gandia.

Per la seua banda, el Cañamás CV Oliva «2» es va imposar al Real de Gandia fent un molt bon partit, tot i que eren 3 jugadores.

El Cañamás CV Oliva «3» va tindre jornada de descans.

Fantàstiques actuacions dels equips benjamins en la primera pressa de contacte amb el volei platja.

Donar l ‘enhorabona als dos equips i, un fort agraiment a Judit ( jugadora del juvenil) per acompanyar a l’equip en el debut en volei platja.