Intensa primera jornada per a El Cresol CV Oliva
El pasat dissabte 21 de Septembre es va disputar la primera jornada de la lliga Preferent, categoria Cadet femeni. El nostre equip va rebre al Global wyp Gandia i van jugar el partit mes ajustat de la jornada amb un resultat de 2-3 (20-25, 25-20, 25-19,18-25, 16-18) per a les visitants.
En el primer set es va notar que les nostres jugadores no havien tingut cap partit de pretemporada, nervis i errors de falta de ritme es van sumar al complicat saque de dos de les jugadores rivals, una cosa que estaria present durant tot el temps de joc, i encara que al final van retallar un poc les distancies en el marcador el avantatge de les rivals va resultar massa per a remuntar.
En el segon i tercer set va ser quan realment les nostres jugadores van començar a demostrar el que poden fer. Amb menys errors i millors recepcions aconseguiren distanciar-se en el marcador des de el inici, lluitant per mantindre la diferencia i sense baixar el ritme aconseguiren emportar-se els dos sets seguits, amb la única mala noticia de la lesió de una companyera.
El quart set pintava igual que els anteriors, però els nervis, el cansanci o la falta de concentració ens van fer fallar varios punts seguits en un moment decisiu. I ací les rivals guiades per un parell de jugadores que es van tirar al seu equip a la esquena forçaren el quint i decisiu set.
I ja en el final del partit, de nou el saque ens va fallar en el pitjor moment i per la mínima no vam aconseguir la victòria. Amb tot, destacar que les jugadores van aconseguir remuntar a la mitat del set i van aguantar lluitant fins a l’últim punt sense donar-se per vençudes en cap moment.
Encara que a ningú li agrada començar en mal peu, els punts positius que l’equip va demostrar seran molt importants al llarg de la temporada. Totes les jugadores tenen algo que aportar, les places de titular estaran molt cares i qualsevol pot donar un pas avant en algun moment per a salvar un partit, totes van animar i disputar fins el final, ni el passar de estar apunt de guanyar a estar apunt de perdre va acabar amb els ànims de l’equip i per últim i tal vegada el mes important totes tenen un gran marge de millora ja que els principals errors han sigut per falta de coordinació com a equip i no per falta de potencial de les jugadores. Continuarem treballant amb mes ganes per a millorar i canviar el resultat final dels pròxims partits.
Gracies al nostre patrocinador:
